niedziela, 28 grudnia 2014

Spóżnione prezenty na Gwiazdkę!

                                                                              Hej!

Dziś pokarzę wam prezenty które zamówiłam z okazji Świąt Bożego Narodzenia. Dla mnie każdy pretekst a zamówienie czegoś dla mojego pupila, to dobry pretekst :) Prezenty przyszły przed świętami, ale teraz się dowiecie co w paczce było.Jestem naprawdę bardzo zaskoczona reakcją Tosi i na pewno ze wszystkiego będziemy korzystać.
Jest 7 produktów + dodatkowa paczka (za pierwsze zamówienie).


                                                    Co znalazłam w pudełku?

Pierwszą rzeczą którą zauważyłam w pudełku był KONG Clasic w kolorze czerwonym, w rozmiarze M.
Jestem z niego bardzo zadowolona ponieważ kupiłam go za 24,80zł w zooplusie (był on w przecenie).
Jak dla mnie to wspaniała zabawka. Umożliwia mi ona więcej sposobów wypełnienia, oraz stopni trudności.
Tosia bardzo polubiła zabawę z KONGiem, która zajmuje jej nawet do godziny, jeżeli jest dobrze napełniony.

Drugą rzeczą była Piłka Crackłe Ball o średnicy 8cm. Kupiłam tom piłkę za 7,80zł. Powiem wam, że na obrazku wydawała się mniejsza.
Niby wydaje jakiś tam trzask jeśli się nią rzuci, ale nie jest on jakiś efektywny. Pomimo to jestem  zadowolona z tego produktu. Piłka bardzo dobrze nadaje się do aportowania, jak i do do tego aby pies sam się bawił. U mnie jednak bardziej sprawdza się przy aportowaniu.

 Kolejną rzeczą jest płaszczyk dla psa Legend, dla grzbietu o długości ok. 40cm. Kupiłam go za 39,80zł.
Jestem z niego mega zadowolona i mam nadzieję że będzie z nami jak najdłużej. Na Tośce jeży jak ulał. Można nawet powiedzieć że jest akurat na styk.


Kolejną rzeczą są smakołyki firmy Dokas. Pięć opakowań różnych smaków. Na razie wypróbowałam tylko jedne, ale na pewno wszystkie zniknom w szybkim czasie. Za wszystkie zapłaciłam 22,60zł.
Są to naprawdę dobre smakołyki i na pewno kupię więcej (jeżeli milusińskim będą smakować).


Ostatnią, a właściwie ostatnimi rzeczami są nożyczki do pazurów firmy Trixie. Kupiłam je za 6,50zł za sztukę. Zamawiałam tylko jedną, lecz przyszły mi dwie.Nie wypróbowałam ich jeszcze, ale na pewno będzie o nich recenzja, jak z wszystkich tych produktów,
Na koniec jeszcze jedna fotka całości *_*

Dziękuję wam za przeczytanie notki i zachęcam do śledzenia mojego bloga, oraz pisania komentarzy.
Zapraszam tak że was do sklepu http://www.zooplus.pl/. Możecie tam zobaczyć zakupy które zrobiłam.
Wraz z Tosiakiem chcielibyśmy złożyć wam życzenia. Może i spóźnione, ale liczy się gest. Prawda?
A więc życzymy wam :
Na te święta
Co minęły,
Życzymy wam 
Ciepła i miłości,
Niech was ludzie
Nie zawodzą,
I niech radość
W sercu gości...
Przyjemnego szumu w głowie,
Wygodnego miejsca w rowie.
Dużo czadu i uroku,
W nadchodzącym Nowym Roku!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz