niedziela, 28 grudnia 2014

Coś o mnie i o Tosiaku!

                                                                  Hej!


Nazywam się Wiktoria, i mam 11 lat. Moimi hobby jest ogólnie muzyka i oczywiście zwierzęta.
Mam suczkę imieniem Tosia i jest w typie rasy Foksterier.
Foksteriery to bardzo żywiołowe psy, które potrzebują dużo ruchu i uwagi.
Tośka ma typowy charakter Foksteriera i jest bardzo kochanym psem.
Nie wyobrażam sobie życia bez niej, zresztą wy pewnie tak samo myślicie o swoich pupilach.
Ćwiczę razem z nią Agility i powiem wam że nawet nam to wychodzi.Z dnia na dzień widać duże postępy i co dziennie poznajemy coś nowego. Zawsze staramy się coś udoskonalić i zawsze są jakieś uwagi. Oczywiście są to uwagi pozytywne i negatywne. Jeżeli chodzi o te negatywne, to staramy się aby były one jak najrzadsze.
     

                                                         Jak to było z Tosiulą?
Tośkę dostałam na moje czwarte urodziny. Nie pamiętam kiedy cieszyłam się tak bardzo jak wtedy gdy ją zobaczyłam. Zawsze marzyłam i prosiłam, można nawet powiedzieć że ''dręczyłam'' rodziców i w końcu moje prośby zostały wysłuchane. :)
Na początku była w domu i spała ze mną na moim łóżeczku, a potem na dworze w kojcu.
Jako szczeniak bardzo szybko uczyła się komend i sztuczek, oraz zachowania które powinno lub nie
 powinno w ogóle u nas mieć miejsca.
To już chyba wszystko, a więc piszcie komentarze i obserwujcie mojego bloga

Pozdrawiamy W&T

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz