niedziela, 18 stycznia 2015

Przeprosiny i recenzja!

                                                                Hej!

Pierwsze co to chciałabym przeprosić za moją długą nieobecność. Po prostu nie miałam czasu i pomysłu na post. No ale wreszcie pomysł się znalazł, gdy przeglądałam moje stare posty. Mianowicie i po raz enty recenzja.Może nie jest to taki post że boki zrywa, czy coś, ale jednak post jest. Dziś będzie to recenzja smakołyków Dokas snaki Sandwich z kurczaka i sera: snaki z kurczaka, ryby i sera. Mogliście zobaczyć je w poście pt. ''Spóźnione prezenty na gwiazdkę!''. Muszę wam powiedzieć, że Tosi bardzo one posmakowały. Ich skład jest jak najbardziej naturalny, oto on;
57% kurczaka
22% sera
21% ryby 
W jednej paczuszce mieści się 70g. U nas znikają one w zaskakująco szybkim tempie. Zostało ich naprawdę malutko.Oto zdjęcia tych smaczków *_*
Nie są one zbyt wielkie. Średnia długość tych smakołyków wynosi 1,5cm.
Ja kopiłam je w sklepie internetowym zoologicznym zooplus.pl w trzy paku za 15,80zł. Serdecznie polecam te smaczki i jeszcze raz bardzo, ale to bardzo was przepraszam za moją długą nieobecność.
Zapraszam do obserwowania mojego bloga i pisania komentarzy.
PS. Bardzo was proszę byście w komentarzach napisali pomysły na posty, ponieważ u mnie znów zawitała u mnie ''blokada twórcza''. Postaram się spełnić wszystkie pomysły. A więc do napisania.
Wiktoria & Tosia

2 komentarze:

  1. Podsumowanie roku 2014? Ewentualnie plany na 2015 ;) To może być ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za pomysły. Na pewno zostaną zrealizowane :)

    OdpowiedzUsuń