sobota, 24 stycznia 2015

Plany na 2015r.

                                                               Hej!

Dziś plany na 2015r. W tym roku są one możliwe do zrealizowania. Jest ich mniej niż w tamtym roku, co mnie bardzo cieszy, ponieważ ten rok (2015) mam strasznie ,,zawalony''. Mam dużo zajęć dodatkowych (nawet z niektórych musiałam zrezygnować), jak by jeszcze było mało, w szkole zmienili nam plan lekcji. Jest jedna rzecz która mnie w szkole cieszy, czyli nowa uczennica w naszej klasie, która dojdzie już w poniedziałek. Nie będę podawała jej imienia, ani nazwiska, ponieważ może sobie ona tego nie życzyć. Wiecie o co chodzi. Prawda? No więc zaczynajmy.
Oto moje plany na 2015r.
 ~wziąć udział co najmniej jednym konkursie Agility
 ~nauczyć Tosiaka świadomości zadu.
~nauczyć Tosię co najmniej czterech nowych komend
~jechać do seminarium MADzone
~no i oczywiście jak najlepiej prowadzić bloga.
To już wszystkie moje postanowienia. Reszta jest osobista, więc nie możecie ich przeczytać.
Bardzo wam dziękuje za przeczytanie mojego posta. Serdecznie zapraszam do obserwowania mojego bloga i pisania komentarzy.
PS. Wszelkie uwagi i pomysły są mile widziane.

3 komentarze:

  1. Życzymy powodzenia w realizacji planów! :)
    Pozdrawiamy!
    Zapraszamy do nas,
    http://codziennebeagle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia !!! :**

    OdpowiedzUsuń