poniedziałek, 22 czerwca 2015

Recenzja smakołyków Alpha Spirit.



                                                                Hej!
Dziś recenzja smaczków, jak wam obiecaliśmy. Więc od razu gdy je otworzyłam i Tosiak je wypróbował postanowiłam napisać tego posta. Smaczki bardzo posmakowały obu pupilom.
Używam ich głównie do szkolenia Tosi, ale także świetnie się nadają do zabawy z Kong'iem.
Mają one dość specyficzny zapach, ale z tego co zauważyłam Tosia za nimi przepada.
Mają one nawet dobry skład i na pewno kupię więcej.
Skład:
~wołowina
~tofu
~mięso wieprzowe
A także dodatki:
~kwasy omega 3
~białka 32%
~tłuszcz 8%
Jak widzicie skład nie jest zły, a Tosi, bardzo posmakowały. Kiedy je kupowałam, to nie pomyślałam bym że będą Tosi tak odpowiadały.

  Wykorzystuje je głównie do treningów ponieważ:
- mają intensywny zapach co zwiększa zainteresowanie psa
- nie zapychają psa zbyt szybko (tak jak duże ciastka)
- nie muszę długo czekać aż pies je zje, szybko je połyka i jest znowu gotów do pracy 


Wg. opisu producenta:

~Kompletny mięsny przysmak dla psów wytworzony z 85% świeżego mięsa, będącego najwłaściwszym pokarmem dla psa, 15% tofu, które pomaga zoptymalizować trawienie, polepsza przyswajanie składników odżywczych, a także dzięki inulinie wspomaga odbudowę flory bakteryjnej. Nie zawiera mączek mięsnych, zbóż oraz glutenu, dzięki czemu zapobiega powstawaniu kamienia nazębnego oraz czyni nasz przysmak hipoalergicznym. Synonim wysokiej jakości życia Twojego psa oraz doskonały smak. Nagradzaj swojego psa zdrowym oraz naturalnym produktem. Wysoka zawartość naturalnej witaminy A, poprawia kondycję sierści, wzmacnia system immunologiczny, wspomaga odnowę w okresie połogu, bogate w składniki odżywcze – kwasy Omega-3 i Omega-6, glukozaminę, drożdże, biotynę, witaminy B, wysoka zawartość żelaza, zapobiega anemii.

Mam nadzieję że recenzja wam się podobała, pozdrawiamy wszystkich i do napisania.

Wiktoria & Tosia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz